Mudah-mudahan, dengan adanya blog2 nie, sedara² dan kawan² yang jauh di mata, sentiasa dekat di hati...

Jumaat, Disember 12, 2008

Ke Cameron Highland lagi..

Tahun lepas, aku berbulan madu di sini. Tidur semalam. Tapi kunjungan kali ni, kira lawatan sambil belajar haha.. Kami pergi pada 24 nov 2008, iaitu genap setahun perkahwinan aku. Aku bawa family mertua jalan-jalan, kebetulan mak mertua aku lum pernah sampai ke sana.
Kami tak tidur, balik hari, sebab perjalanan dari rumah mertua ke atas sana kira2 1 jam lebih aja.. Keadaan agak sibuk sebab cuti sekolah, ramai orang ambil peluang berjalan2.. Tak banyak tempat yang dilawati sebab "kaki ni dah tak kuat jalan jauh" kata mak mertua aku


Terbaik dari ladang..

Mak mertua aku berkenan belon strawberi, untuk cucu2 nya

Di ladang Cameron Tea Bharat


Di Rose Valley Garden


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cameron Highlands best pergi waktu musim panas. Kalau musim berhujan, kena sediakan baju sejuk la nampaknya.

aQQim berkata...

kalu ujan memanjang, terus xleh berjalan, basah kuyup le.. tapi sejuk2 best jugak, asyik panas jer..